onsdag, augusti 01, 2007

it'll be smashing

om det var någon som hann träffa mig den första veckan jag var i stockholm och fortfarande var lika glad som en sån där liten studsboll man fick ur en automat för en femma back in the days… så vet ni.

för alldeles precis just så jag är idag. kan inte sitta still. för mycket energi.
vill. bara. hoppa. upp. och. ner.

kvällens stundande tretimmarskonsert med smashing pumpkins är både anledning till och lösning på det problemet. de sista tre dagarna har jag deffat musiken och nu är jag redo. det kommer bli sjukt bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

När Lynn var en liten Smålandstös, i mitten av 90-talet, så åkte hon de 42 milen till Stockholm enbart för att se Smashing Pumpkins.

Jag blir lite extra kär varje gång jag tänker på det.

Jay sa...

Cool blog!

I need your help. My wife is in People Magazines Worst to Best Dressed Contest. This is the final week of voting. You can vote once per day. Please visit

http://www.people.com/people/static/h/package/worsttobest/bio03.html

and vote! Email to all your friends! Thanks for helping a fellow blogger!

Anonym sa...

Grattis; du har fått spam ;)

mushi sa...

matte: billy corgan är lätt värd 42 mil. själv åkte jag 45min och pröjsade 170 spänn. konserter är billigare här :) och närmre. fast allt är ju närmre än småland...

sharon: ja, se där, spam. klickade någon på länken eller?