torsdag, januari 29, 2009

ditt

imorgon har jag tenta i calculus.

i morse stannade jag för rött bredvid någon godtycklig man. vi hade ett trivsamt samtal om cykelbanorna på university ave under återstoden av cykelturen till campus.

i måndags bytte jag en av mina mattekurser till en som behandlar samma material fast med lite lägre förkunskapskrav. som tack gav lärarassistenten mig en och en halv dag att göra de första två läxorna som alla andra fått tre veckor på sig att göra. jag hann inte klart.

jag gick in i ett armstöd på en föreläsningsstol i byggnaden namngiven efter ena halvan av hewlett packard idag. det kommer bli ett multikulört och långvarit blåmärke. kanske i form av ett stort h.

klockan är sjutton och tretti här, det börjar mörkna.

jag är officiellt stressad, men mest glad.

jag kan se överdelen av mitt huvud spegla sig i fönstret mitt emot mig. det ser ut som ett monchichi-huvud.

Inga kommentarer: