lördag, augusti 11, 2007

pre-helg

klockan är halv sex och jag tänker jogga ner för homer, under alma, järnvägen och el camino, upp för hela palm drive som är en allé av palmer, precis som det låter, och sen tillbaka igen. det kommer ta mig ungefär förti minuter och på det hela vara en behaglig upplevelse. solen kommer vara mer orange än gul och precis lagom varm. andra joggare jag möter kommer heja, för så är det här, och jag kommer komma hem utmattad och på ett strålande humör. redo att påbörja min helg.

själv blev du väl precis nekad i en kö utanför spy bar eller så.
kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

quite the contrary, min käre mushi. inget spyatjafs här inte. istället hoppåstuds till en småmagisk kanye west på way out west. med mera. hur som helst - nice att du är på strålande humör, det gör mig glad.